Ви можете оформити замовлення на нашому сайті без реєстрації або зателефонувавши нам в офіс.

Але в цьому випадку Вам не будуть доступні всі переваги нашої програми лояльності.

Додайте обрані товари в кошик. Далі зайдіть у свій профіль, якщо Ви вже реєструвалися на сайті, або виконайте реєстрацію, якщо Ви робите замовлення вперше.

Потім виберіть спосіб оплати, спосіб доставки та підтвердити замовлення.

Вашому замовленню буде надано номер, який прийде Вам на електронну пошту, вказану при реєстрації.
Щоб скинути пароль, необхідно при авторизації заповнити поле логін (Ваша електронна пошта), а поле з паролем залишити порожнім. Сайт згенерує посилання для активації нового пароля та надішле його Вам на електронну пошту.

Необхідно натиснути на це посилання, і Ви потрапите відразу на сайт у особистий кабінет. Змініть пароль на новий.
Самостійно змінити або видалити замовлення Вам не вдасться.

Будь ласка, зателефонуйте за вказаними на сайті номерами телефонів або напишіть у месенджер Viber, або на електронну пошту про те, що Ви бажаєте змінити в  замовленні (додати/видалити позиції, анулювати замовлення).
Під час створення замовлення на сайті ви вказуєте спосіб оплати:

- безготівковий розрахунок - вам буде надіслано рахунок та суму до оплати. Ви зможете оплатити будь-яким зручним для Вас способом: через інтернет-банкінг, термінал або через відділення будь-якого банку.

- накладений платіж - ви сплатите замовлення при отриманні на пошті 
(тільки при замовленні від 200 грн.).

- готівкою - при оформленні самовивозом з нашого магазину у м. Київ, вул. Малишка, 5.

- готівкою - при замовленні кур'єра у м. Київ.
Всі замовлення відправляються протягом 1-3 робочих днів.
Протягом 1-3 робочих днів вам, на вказаний при оформленні замовлення телефо, ми надішлемо номер експрес - накладної Нової пошти або Укрпошти.

Якщо після закінчення терміну в 1-3 робочих дні Ви не отримали номер експрес - накладної, то обов'язково зв'яжіться з нами за вказаними номерами на сайті або напишіть на Viber.
Так, Ви можете у робочий час прийти до нашого магазину на вул. Малишка 5, м. Київ і придбати необхідний товар.

Але, можливо, Вам доведеться чекати через фасовочну роботу. Тому для Вашої зручності та економії часу, краще зробити замовлення заздалегідь на сайті та докупити, що вам ще сподобається в магазині.
Відповідно до постанови КМУ № 172 від 19.03.1994 р. "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", косметичні товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Неналежна якість підтверджується документами відповідних органів, а не лише Вашим особистим припущенням чи відчуттям.

Якщо у Вас виникли питання щодо придбаної продукції, наші менеджери обов'язково Вас проконсультують. За потреби нададуть копії сертифікатів на придбані Вами товари.

Некосметичні товари можна повернути або обміняти за наявності нашої накладної не пізніше, ніж через 14 днів з моменту покупки.

Зауважте, що це поширюється тільки на невикористані товари. Якщо Ви використовували товар за призначенням, пошкоджено упаковку (у тому числі зірвано контроль розкриття на флаконах), то такий товар обміну та поверненню не підлягає.

При поверненні некосметичного товару, який з якихось причин не підійшов, оплата доставки здійснюється клієнтом.

Повернення грошей буде проведено компанією протягом 3-х робочих днів після отримання товару.

Повідомте нам по телефону або в месенджер, відразу при виявленні нестачі.

Сфотогрофіруйте коробку та нашу накладну, надішліть фото нам на пошту або месенджер.

Ми докладемо всіх зусиль для вирішення ситуації, що склалася.

Можливо, лист потрапив до однієї з наступних папок у Вашій пошті: "Спам", "Соцмережі, "Промоакції"". Перевірте їх, будь ласка.

Або Ви помилилися в адресі електронної пошти під час оформлення замовлення.

Якщо листа не вдалося знайти, то зв'яжіться з нашими менеджерами за вказаними телефонами, вам буде надіслано листа повторно.


Після реєстрації у Вас з'явиться особистий кабінет, де Ви можете відстежувати всі свої замовлення.

Для зареєстрованих користувачів діє програма лояльності (

(всі замовлення мають бути зроблені через кабінет):):

- 3% знижка – при замовленні понад 1800грн.

- 10% накопичувальна знижка - за загальної суми замовлень не менше 18000грн. Всі замовлення мають бути зроблені через кабінет.

 Також зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі, відгуки до товарів на сайті.

Забираючи раніше сформоване замовлення в магазині, Ви можете прибрати із замовлення товари, які Вам не підійшли і не оплачувати їх, якщо товар не був спеціально для Вас змінений (наприклад, відрізаний папір, стрічка).
Зареєструйтесь на сайті. Зробіть замовлення на сайті від 1800 грн. Знижка -3% буде рахуватися автоматично.

Зробіть замовлення у нашому магазині на суму від 1800 грн одним чеком – отримаєте - 3% знижку.

Коли загальна сума Ваших замовлень в особистому кабінеті досягне 18 000 грн і вище, ви отримаєте код, написавши який у відповідне поле, при створенні наступного замовлення, ви отримуваєте знижку 10%.

Важлива примітка: знижка не діє на Акційні та Оптові пропозиції.

Зробіть фото товару, коробки, в якій приїхав товар нашої накладної.

Надішліть всі фото нам на месенджер Viber або на електронну пошту.

Ми докладемо всіх зусиль для вирішення ситуації, що склалася.
Так, ми надсилаємо замовлення до країн Євросоюзу, Румунії, Молдови, Грузії, Казахстану. Ірландію.

Також можливе відправлення в інші країни, за запитом.

Зробіть замовлення на нашому сайті, напишіть у коментарях до якої країни буде відправка. І ми Вам порахуємо вартість відправки в залежності від ваги та обсягу вашого замовлення.
Знаходячись у Києві, ви можете забрати своє замовлення самовивозом у нашому магазині на вул. Малишка, 5, м. Київ.

Замовити доставку Новою Поштою на найближче відділення або поштомат.

Замовити доставку кур'єром (вартість уточнюйте) на Вашу адресу.

Замовити доставку через службу таксі. У такому разі ви здійснюєте повну оплату товару та таксі.

Наша компания заботиться о каждом клиенте и старается постоянно усовершенствоваться. Поэтому согласно закона «Про защиту прав потребителя» если купленный товар вам не подошел по какой - то из причин, имеет заводские дефекты, Вы имеете право вернуть или обменять товар в течении 14 дней с момента его покупки.


Підписка на новини:

Нажавши кнопку "Підписатися", я даю згоду на обробку персональних даних.